Przetarg na pielęgnację zieleni.
Firma i adres organizatora przetargu.
Sieradzka Spółdzielnia Mieszkaniowa w Sieradzu, z siedzibą przy ul. Piłsudskiego nr 5 B, 98-200 Sieradz, Nr KRS 0000188111, nr NIP 827-000-88-95, zwaną dalej Spółdzielnią.
§ 1. Opis przedmiotu przetargu.
1. Przedmiotem przetargu jest świadczenie usług pielęgnacji zieleni.
2. Świadczenie usług obejmuje:
1) usunięcie drzew z usunięciem pni, wywozem odpadów i uprzątnięciem terenu;
2)   usunięcie wywrotu drzew lub krzewów z usunięciem pni, wywozem odpadów
i uprzątnięciem terenu;
3)   usunięcie złomu drzew lub krzewów z usunięciem pni, wywozem odpadów
i uprzątnięciem terenu;
4) cięcie pielęgnacyjne drzew z wywozem odpadów i uprzątnięciem terenu;
5) cięcie pielęgnacyjne kępy krzewów z wywozem odpadów i uprzątnięciem terenu;
6) cięcie pielęgnacyjne żywopłotów z wywozem odpadów i uprzątnięciem terenu;
7) usunięcie kępy krzewów z usunięciem pni, wywozem odpadów i uprzątnięciem terenu;
8) usunięcie żywopłotów z usunięciem pni, wywozem odpadów i uprzątnięciem terenu;
9) nasadzanie drzew wraz z opalikowaniem;
10) nasadzanie krzewów;
11) nasadzanie żywopłotów;
12) zasianie trawy z przygotowanie terenu pod zasianie;
13) koszenie trawników wraz z wywozem skoszonej trawy;
14) wywóz odpadów zielonych.
3. Mapy terenów, na których będą świadczone usługi, stanowi załącznik nr 1.
Lp. Osiedle Powierzchnia m²
1 Polna Północ 57738,27
2 Dziewiarz 6300,63
3 Jaworowe 56475,94
4 Centrum 3343,58
5 Kasztanowe 18005,00
6 Za Szpitalem 5245,00
7 Klonowe I 57581,20
8 Klonowe II 32168,32
9 Warta 10745,72
10 Szadek 7084,00
11 Błaszki 9648,85
Razem 264336,51
§ 2. Termin wykonywania przedmiotu przetargu.
Od dnia 1 kwietnia 2026 r. do dnia 31 marca 2028 r.
§ 3. Warunki jakie powinien spełniać Oferent.
1. Posiadać kwalifikacje z zakresu pielęgnacji zieleni.
2. Posiadać doświadczenie w pielęgnacji zieleni.
3. Dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobowym, zdolnym do wykonania przedmiotu przetargu.
4. Znajdować się w sytuacji finansowej, zapewniającej wykonanie przedmiotu przetargu.
5. Nie posiadać zaległości w opłacaniu podatków.
6. Nie posiadać zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne.
§ 4. Wykaz dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków przez oferenta.
1. Kserokopia lub oświadczenie własne o posiadanych kwalifikacjach.
2. Wykaz wykonanych i wykonywanych usług pielęgnacji zieleni, sporządzony wg załącznika nr 2.
3. Wykaz sprzętu, który będzie używany przy wykonywaniu pielęgnacji zieleni, sporządzony wg załącznika nr 3.
4. Aktualne zaświadczenie naczelnika Urzędu Skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert potwierdzające, że Oferent nie zalega z opłacaniem podatków.
5. Aktualne zaświadczenie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, wystawione nie wcześniej 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające, ze Oferent nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne.
6. Dokumenty należy załączyć do składanej oferty.
7. Spółdzielnia zastrzega sobie prawo żądania dodatkowych dokumentów lub oświadczeń.
§ 5. Wadium.
1. Warunkiem dopuszczenia do przetargu jest wpłacenie wadium w wysokości 1.000,00 PLN (słownie złotych: jeden tysiąc 00/100 ) na rachunek bankowy Spółdzielni nr 33 9267 0006 0000 8136 2000 0010. W tytule wpłaty należy wpisać „WADIUM – PRZETARG NA PIELĘGNACJĘ ZIELNI”.
2. Dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty.
3. Wadium zostanie zwrócone przelewem na wskazany rachunek bankowy:
1) oferentowi, którego oferta została wybrana w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy na pielęgnacje zieleni;
2) pozostałym Oferentom niezwłocznie po podpisaniu umowy z Oferentem, którego oferta została wybrana, lecz nie później, niż z upływem terminu związania ofertą .
4. Spółdzielnia zatrzymuje wadium jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana nie zawarł umowy w terminie i na warunkach określonych w przetargu.
§ 6. Oferta.
1. Oferta musi być złożona pod rygorem nieważności na formularzu ofertowym wg załącznika nr 4 do przetargu.
2. Ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie. Na kopercie należy umieścić dane oferenta oraz napis: „OFERTA – PRZETARG NA PIELĘGNACJĘ ZIELNI”.
3. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być opatrzone podpisem osoby, która podpisała ofertę.
4. Oferent może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną ofertę jedynie przed upływem terminu składania ofert:
1) Zmiana złożonej oferty. Na kopercie, zawierającej zmianę oferty, oraz na zmienianej ofercie należy dodatkowo umieścić napis: „OFERTA – PRZETARG NA PIELĘGNACJĘ ZIELENI - ZMIANA".
2) Wycofanie złożonej oferty. Na kopercie, zawierającej oświadczenie o wycofaniu oferty należy dodatkowo umieścić napis: "OFERTA – PRZETARG NA PIELĘGNACJĘ ZIELENI - WYCOFANIE".
7. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej. Spółdzielnia nie wyraża zgody na składanie ofert i załączników przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
8. Ofertę wraz z załącznikami należy dostarczyć do siedziby Spółdzielni przy ul. Piłsudskiego 5B, 98-200 Sieradz.
9. Termin składania ofert upływa w dniu 14 listopada 2025 r. o godz. 15ºº. Decyduje data dostarczenia oferty.
§ 7. Termin związania złożoną ofertą.
Termin związania ofertą wynosi 60 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
§ 8. Wybór oferty i zawarcie umowy.
1. Spółdzielnia zastrzega sobie prawo wyboru oferty na podstawie własnego uznania.
2.      Oferent, którego oferta została wybrana, zobowiązany jest do zawarcia umowy
w siedzibie Spółdzielni w terminie 14 dni od dnia otrzymania zawiadomienia
o wyborze oferty, pod rygorem odrzucenia oferty.
3.      Jeżeli oferent, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy
w terminie i na warunkach określonych w przetargu, Spółdzielnia może wybrać ofertę spośród pozostałych ofert.
4. Spółdzielnia zawiadomi oferentów, których oferta nie została wybrana, w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy z Oferentem, którego oferta została wybrana.
5. Wzór umowy stanowi załącznik nr 5 do przetargu.
§ 9. Zmiana i zamknięcie przetargu.
Spółdzielnia zastrzega sobie prawo do zmiany w całości lub w części przetargu oraz do zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek z ofert bez podania przyczyny.
§ 10. Postanowienia końcowe.
1. W sprawach nieuregulowanych w przetargu mają zastosowanie przepisy ustawy Kodeks cywilny (t. jedn. Dz. U. z 2025 r. poz. 1071 z późn. zm.).
2.      Dodatkowych informacji można uzyskać w siedzibie Spółdzielni w Pionie Zarządzania i Eksploatacji Nieruchomości od poniedziałku do piątku w godz.
7ºº - 14ºº lub poprzez e-mail ssm@ssmsieradz.com
Załączniki do przetargu.
Załącznik nr 1. Mapy terenów, na których będą świadczone usługi.
Załącznik nr 2. Wykaz wykonanych i wykonywanych usług pielęgnacji zieleni.
Załącznik nr 3. Wykaz sprzętu, który będzie używany przy wykonywaniu pielęgnacji zieleni.
Załącznik nr 4. Formularz ofertowy.
Załącznik nr 5. Wzór umowy.
- do pobrania w siedzibie Spółdzielni.
Kserokopia lub oświadczenie własne o posiadanych kwalifikacjach.
Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO[1] informuję, że:
1.      Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Sieradzka Spółdzielnia Mieszkaniowa w Sieradzu, z siedzibą 98-200 Sieradz, przy ul. Piłsudskiego nr 5 B,
Nr KRS 0000188111.
2.      Dane kontaktowe dla realizacji przepisów RODO: email: iod@ssmsieradz.pl
tel. 43 82 66 571 lub na wyżej wskazany adres siedziby.
3.      Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO
w celu związanym z przetargiem oraz zawarciem i wykonywaniem umowy świadczenia usług pielęgnacji zieleni.
1) członkom Spółdzielni na podstawie art. 8 1 ust. 1 ustawy z dnia z dnia 15 grudnia 2000 r. o spółdzielniach mieszkaniowych (t. jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 558);
2)      upoważnionym pracownikom Administratora oraz innym osobom działającym
z upoważnienia Administratora;
3) innym podmiotom, upoważnionym do przetwarzania Pani/Pana danych, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o podstawę prawną.
5.      Pani/Pana dane będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji niniejszego przetargu, a w zakresie realizacji zawartej z Administratorem umowy, o której mowa
w pkt 3, do czasu zakończenia jej realizacji, a po tym czasie przez okres wymagany przez przepisy prawa lub dla realizacji ewentualnych roszczeń, nie dłużej jednak niż okres ich przedawnienia.
6.     W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
 w  sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
7. Posiada Pani/Pan prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przenoszenia danych, na warunkach wynikających z RODO.
8. Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
[1] Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), zwane dalej „RODO”.
Nie tego szukasz? Przejrzyj inne oferty z tej kategorii (Rynek Pracy › Dam pracę › Praca stała › Praca fizyczna). Możesz też zawsze przejść na stronę główną lub skorzystać z wyszukiwarki. ⊗
Oferta jest już nieaktualna? Być może zawiera nieprawidłowo oznaczoną lokalizację, błędny numer telefonu czy w inny sposób narusza regulamin? Zgłoś nam ten problem - oferta zostanie sprawdzona w pierwszej kolejności! ⊗