Wystawiaj za darmo Logowanie Rejestracja

Pracownik do obsługi sprzedaży internetowej

Szukam pracownika do obsługi zamówień na allegro.

Zajmujemy się sprzedażą internetową części samochodowych.

Główne obowiązki to:

  • wystawianie części na aukcjach internetowych,

  • samodzielne ustalanie i monitorowanie cen.

  • pakowanie sprzedanych części.

Wymagania:

  • Dobra organizacja pracy i odpowiedzialność.

  • Umiejętność samodzielnego zarządzania czasem pracy.

  • Utrzymywanie porządku w miejscu pracy.

  • Nie wymagamy doświadczenia – przyuczymy do pracy.

Oferujemy:

  • umowę o pracę/zlecenie

  • premie i dodatki okolicznościowe

Pracujemy w godz. 7-15, od poniedziałku do piątku.

Można nas znaleźć na allegro pod nazwą użytkownika: skandigum.

Nie tego szukasz? Przejrzyj inne oferty z tej kategorii (Rynek PracyDam pracęPraca stałaHandel, sprzedaż i obsługa klienta). Możesz też zawsze przejść na stronę główną lub skorzystać z wyszukiwarki.

Wygasa za 24 dni
Rozpoczęcie: 20.08.2025, 15:15, zakończenie: 19.09.2025, 15:15

Oferta jest już nieaktualna? Być może zawiera nieprawidłowo oznaczoną lokalizację, błędny numer telefonu czy w inny sposób narusza regulamin? Zgłoś nam ten problem - oferta zostanie sprawdzona w pierwszej kolejności!


Praca25

 502 [pokaż]

Lokalizacja

  • Bujnów (gmina Złoczew)

Informacje dodatkowe

  • Prosimy o przesyłanie CV na ten adres: tomaszb71@gmail.com, oraz kontakt telefoniczny pod wskazany numer: 502478975