Wystawiaj za darmo Logowanie Rejestracja

PRACA W SEKRETARIACIE szkoły językowej

Wynagrodzenie (netto): 4 000 zł / miesiąc

Stanowisko: Pracownik sekretariatu

Miejsce pracy: Sieradz, woj. łódzkie

Twój zakres obowiązków: 

Osługa klienta (kursanci i rodzice)

udzielanie informacji na temat oferty kursów i harmonogramów,

kontakt mailowy, telefoniczny oraz osobisty z klientami,

przyjmowanie zgłoszeń i zapytań od klientów,

pomoc w doborze odpowiedniego kursu językowego.

Prowadzenie dokumentacji i dziennika elektronicznego

obsługa dziennika online - LangLion

aktualizacja danych kursantów i nauczycieli,

generowanie raportów i zestawień.

Rozliczanie kursów i obsługa płatności

kontrola wpłat, wysyłanie przypomnień o zaległościach,

prowadzenie ewidencji finansowej kursantów.

Współpraca z kadrą lektorską

przekazywanie informacji organizacyjnych nauczycielom,

udostępnianie materiałów dydaktycznych i pomocy naukowych,

wspieranie lektorów w kwestiach techniczno-organizacyjnych.

Organizacja bieżącej pracy sekretariatu

przygotowywanie dokumentów i zaświadczeń dla kursantów,

obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,

dbanie o porządek

Wsparcie działań marketingowych i promocyjnych

udział w przygotowywaniu materiałów informacyjnych,

pomoc w organizacji dni otwartych, wydarzeń i egzaminów,

wspieranie komunikacji w mediach społecznościowych.

Nasze wymagania:

Dyspozycyjność: gotowość do pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 13:00–20:00 oraz w soboty w godzinach 9:00–14:00 (wymóg kluczowy).

Doświadczenie w pracy administracyjnej lub biurowej – będzie dodatkowym atutem

Komunikatywność i wysoka kultura osobista – umiejętność profesjonalnego kontaktu z klientami (kursantami i rodzicami), lektorami i współpracownikami.

Dobra organizacja pracy i samodzielność – umiejętność planowania i realizowania codziennych obowiązków bez stałego nadzoru.

Znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office (Word, Excel) – warunek konieczny.

Umiejętność obsługi dziennika elektronicznego lub gotowość do nauki (Langlion).

Dokładność i sumienność – szczególnie przy rozliczeniach, dokumentacji i prowadzeniu ewidencji.

Mile widziane: znajomość mediów społecznościowych i/lub prostych narzędzi do komunikacji marketingowej (np. Canva, Meta Business Suite).

To oferujemy

Stałą pracę w popołudniowych godzinach – od poniedziałku do piątku (13:00–20:00) oraz w soboty (9:00–14:00).

Stabilne zatrudnienie – w oparciu o umowę zlecenie, umowę o pracę lub inną formę dopasowaną do Twojej sytuacji, wynagrodzenie na poziomie 5000zł brutto

Pracę w zgranym, przyjaznym zespole – w dynamicznym środowisku szkoły językowej.

Możliwość rozwoju – nauka obsługi systemów edukacyjnych, poznanie pracy administracyjnej i kontaktu z klientem.

Bezpośredni wpływ na funkcjonowanie szkoły – Twoja praca będzie widoczna i doceniana.

Nowoczesne narzędzia pracy – dostęp do systemów online, sprawna organizacja biura.

Zniżki na kursy językowe dla Ciebie i Twoich bliskich

APLIKUJ!

CV prześlij na adres: sekretariat@sherlocksieradz.pl

Nie tego szukasz? Przejrzyj inne oferty z tej kategorii (Rynek PracyDam pracęPraca stałaEdukacja, nauka i szkolenia). Możesz też zawsze przejść na stronę główną lub skorzystać z wyszukiwarki.

Wygasa za 20 dni
Rozpoczęcie: 21.07.2025, 16:15, zakończenie: 20.08.2025, 16:15

Oferta jest już nieaktualna? Być może zawiera nieprawidłowo oznaczoną lokalizację, błędny numer telefonu czy w inny sposób narusza regulamin? Zgłoś nam ten problem - oferta zostanie sprawdzona w pierwszej kolejności!


paukow0355

Lokalizacja

  • Sieradz (gmina Sieradz)