Sprzedam zadbany bezwypadkowy skuter w bardzo dobrym stanie technicznym i wizualnym. Kupiłem go w marcu 2024r. w Niemczech od pierwszego właściciela.
Pierwsza rejestracja - 21.12.2015r., a więc praktycznie skuter był eksploatowany dopiero od 2016r. Pojazd jak na swój rocznik posiada niewielki przebieg 18540 km, o którym świadczą wszystkie części eksploatacyjne (są fabryczne), których zużycie jest zgodne z przebiegiem skutera.
Klocki hamulcowe, opony Metzeler DOT-23.19 i cały układ napędowy są w b. dobrym stanie.
W 2023r. niemiecki właściciel oprócz serwisu olejowego wymienił akumulator, płyn hamulcowy, płyn chłodniczy i olej w przekładni CVT. Po zakupie w marcu 2024r. wymieniłem tylko olej z filtrem. W tym roku w styczniu wymieniłem olej silnikowy z filtrem i olej w przekładni CVT oraz filtr powietrza (niepotrzebnie bo fabryczny jest czysty).
Sam od 25 lat serwisuję moje motocykle i skutery. Na wszystkie wymienione części i płyny eksploatacyjne posiadam dowody zakupu, stare części i puste opakowania.
Skuter posiada ABS na oba koła i przewody hamulcowe w stalowym oplocie.
W schowku po lewej stronie kierownicy jest gniazdo zapalniczki 12V zasilane po stacyjce.
Skuter bogato wyposażyłem pod kątem turystyki do czego głównie mi służył. Koszt wszystkiego to ponad 3 tys. zł nie licząc mojej pracy.
- kufer centralny Shad 45L, na 2 szczękowe kaski w rozm. XXL
- Wysoka szyba turystyczna Puig
- światła do jazdy dziennej i doświetlania zakrętów z niezależnym włączaniem zamontowane na dedykowanych do tego skutera uchwytach
- 2 tempomaty mechaniczne: nadgarstkowy i drugi z blokadą manetki przydatny na autostradzie i drogach "S"
- w bagażniku pod kanapą jest gniazdo 12V do podłączenia prostownika lub ładowarki telefonu - stałe zasilanie z akumulatora. Do kierownicy (schowany pod plastikami) poprowadzony jest kabel micro USB
- alarm z dwoma pilotami
- samozaciskowy uchwyt na kubek/bidon/butelkę
- poprzeczka kierownicy na różne wyposażenie (uchwyty mocujące są pod lusterkami)
- oklejone felgi paskami odblaskowymi
- tłumik sportowy pełen przelot z wyjmowanym DB Killerem - fabryczny 8,5kg z katalizatorem daję w komplecie dla potencjalnego miłośnika mniejszej mocy i dużego spalania.
- crash-pady chroniące tłumik
Dzięki akcesoryjnemu tłumikowi bez katalizatora skuter jest dużo zrywniejszy i mniej pali. W mieszanej jeździe nigdy nie przekroczyłem 4L/100km, a w turystyce 100% w trasie przy rozsądnej jeździe - 3,5L/100km.
Po każdym serwisie olejowym zaaplikowałem ceramizator do silnika i przekładni CVT co znacznie zmniejsza zużycie tych urządzeń, a w starszych pojazdach odczuwalnie poprawia ich pracę.
Wszystkie naklejki na karoserii są na taśmie dwustronnej, które można łatwo usunąć przy pomocy suszarki do włosów.
Badanie techniczne do 14.03.2026r, OC do 13.03.2026r
Subiektywnie dla mnie jest to za duży i za ciężki sprzęt do miejskiej jazdy. Mam 175 cm i podeprzeć mogę się tylko palcami co w mieście jest stresujące i może skończyć się położeniem skutera.
Dla kogo jest Xciting 400i? Dla każdego ridera, który ceni sobie komfort i wygodę podróżowania oraz ma co najmniej 178 cm wzrostu.
Nie tego szukasz? Przejrzyj inne oferty z tej kategorii (Motoryzacja › Motocykle i skutery › Skutery). Możesz też zawsze przejść na stronę główną lub skorzystać z wyszukiwarki. ⊗
Oferta jest już nieaktualna? Być może zawiera nieprawidłowo oznaczoną lokalizację, błędny numer telefonu czy w inny sposób narusza regulamin? Zgłoś nam ten problem - oferta zostanie sprawdzona w pierwszej kolejności! ⊗