Nie tego szukasz ? Przejrzyj inne oferty z tej kategorii (RTV, AGD i Fotografia › Audio). Możesz też zawsze przejść na stronę główną lub skorzystać z wyszukiwarki. ⊗
Wieża Sony wzmacniacz TA-F770ES tuner radiowy ST-S770ES odtwarzacz CD CDP-X559ES i kolumny SS-F7ES TOP HI-END!!!
Wzmacniacz stereo Sony TA-F770ES 2x100Watt 8ohm 2x140Watt 4ohm ponad 20kg wagi. Kolor Gold złoty szampański ! W drewnianych lakierowanych boczkach.
Sony TA-F 770ES
Ogólnie
Drewniane listwy po bokach (zaokrąglone na wysoki połysk)
znajomości
Przedwzmacniacz gramofonowy MM: 2,5 mV (50 kiloomów)
MC 40 omow: 0,17 mV (1 kiloomow)
Tuner, CD, wejście bezpośrednie, taśma 1,2,3, adapter, Aux: 150 mV (20 kOhm)
Tape Rec Out 1,2,3, adapter: 150 mV, (1 kOhm)
Specyfikacja techniczna
8 omów: 2 x 100 W (0,015%)
4 om: 2 x 140 W (0,02%)
8 omów:
4 mój:
Bas: +/- 7 dB (100 Hz)
Tony wysokie: +/- 6 dB (10 kHz)
Specjalny sprzęt
Najwyższy model tunera Sony ST-S770ES szampański gold złoty!
Recenzja Sony ST-S770ES
Był to topowy model z serii premium ES firmy (powyżej serii 500 i 300), charakteryzujący się wyjątkową jakością wykonania i rasową inżynierią w dużym (430 x 95 x 372 mm, 5,8 kg) pojemniku. Na przykład ST-770ES, pomimo faktu, że RDS (Radio Data System) istniał już od kilku lat, nie miał go zainstalowanego, ale tańsze tunery z tej serii tak. Dlaczego? Ponieważ inżynierowie Sony nie mogli sprawić, by urządzenie brzmiało tak dobrze, jak sobie tego życzyli, z wbudowanym układem RDS, postanowili go usunąć. Innymi słowy, został zbudowany z myślą o przedłożeniu jakości dźwięku ponad wszystko inne – ale fakt, że został wyprodukowany w Japonii, nie oznaczał, że był pozbawiony większości dodatków, jakich oczekuje się od tunera klasy premium.
ST-S770ES rzeczywiście miał wyświetlacz, który świecił jak choinka; to nie był Naim NAT-01. W rzeczywistości był to sprytny i skomplikowany projekt, wraz z bankiem trzydziestu presetów FM i AM, które nie tylko zapisywały częstotliwość, ale także pozwalały użytkownikowi przypisać nazwę wprowadzoną przez użytkownika (pamiętaj, że nie było RDS) i zapamiętać wiele różnych ustawień unikalnych dla tego ustawienia wstępnego. Obejmowały one antenę radiową, która miała być wykorzystana (były dwa wejścia FM), poziom tłumienia anteny, pasmo IF, jeśli wymagane było wyciszenie stacji, oraz tryb FM (mono, stereo lub hi-blend). Innymi słowy, ST-S770ES zapewnia szeroki zakres konfiguracji, z których wszystkie można zmienić natychmiast, naciskając jeden przycisk ustawienia wstępnego.
Ten tuner oferuje to, co najlepsze z obu światów, i jest wyposażony w wyrafinowany, sterowany komputerowo cyfrowy mechanizm strojenia, który wyłącza się po zakończeniu strojenia, pozostawiając wysokiej jakości tuner analogowy. Będziesz musiał poświęcić kilka minut na ustawienie ustawień wstępnych (tytuł i ustawienia) podczas wstępnej konfiguracji, ale po zakończeniu Sony jest dość prosty w użyciu. Maszyna jest dobrze wykonana i wykończona, choć nie do końca spełnia najwyższe standardy „pancernika” Sony, ma zręczne ręczne dostrajanie i jest absolutnie bezproblemowa, jeśli zrezygnujesz z tego i polegasz na ustawieniach wstępnych, jak robi to większość użytkowników.
Kiedy Sony jest zablokowany na stacji, wydaje dźwięk, który jest bardzo stabilny i niesamowicie pozbawiony syku. Jest godne uwagi nie tylko ze względu na łatwość odbierania odległych stacji FM, ale także ze względu na ciszę w tle. Ze względu na cichą pracę i niezawodność łatwo pomylić np. przyzwoitą antenę dachową ze źródłem cyfrowym. Podczas słuchania przyzwoitej transmisji na żywo w BBC Radio 3 ST-S770ES brzmi lepiej niż większość odtwarzaczy CD. Od razu uderza niesamowity autorytet i niuanse tego dźwięku.
Bas jest wyraźnym elementem wyróżniającym. Przejdź do Radio 2, a znajdziesz to tam, w całej okazałości. Sony ma cięższy dół niż praktycznie wszystko po tej stronie Magnum Dynalab i wydaje się, że schodzi nieco głębiej niż inne tunery FM. Na przykład w programie Speed of Sound firmy Coldplay 770ES brzmi zaskakująco potężnie i pewnie w porównaniu z praktycznie wszystkimi innymi radiami FM. Muzyka ma naturalny flow i płynność, a średnica jest pozbawiona zgrzytów, szumów i innych uciążliwości. Rzeczywiście, zamiast amorficznej plamy dźwięku, którą uzyskujesz z większości tunerów, ma niepokojącą tendencję do brzmienia, jakbyś słuchał kilku różnych muzyków grających jednocześnie w studiu.
Wysokie tony są wyjątkowe z dwóch powodów: po pierwsze, brakuje im warstwy syczenia, której można się spodziewać po transmisjach stereo, a po drugie, brzmią one niezwykle naturalnie i ekspansywnie w porównaniu z praktycznie wszystkimi rywalami. Inne tunery wydają się być dotknięte zanieczyszczeniem światłem, podczas gdy talerze błyszczą jak gwiazdy wyłaniające się z atramentowego, ciemnego nocnego nieba. Ogólny efekt to dobrze wyważony tuner z mocnym basem, ostrym, trójwymiarowym i szczegółowym pasmem środkowym oraz autentyczną, nastrojową górą. Dobra dynamika i dobre zdolności rytmiczne łączą to wszystko; ten Sony pozwala piosenkom oddychać lepiej niż jakikolwiek tuner oprócz najlepszych, pozwalając muzyce płynąć z łatwością. Biorąc pod uwagę, jak cudownie Sony ST-S770ES wykonuje wszystko, byłoby zaskakujące, gdyby jego wydajność AM była niewystarczająca. Oczywiście nie dorównuje FM pod względem jakości dźwięku, ale jest cichszy, bardziej stabilny i pełny niż jakikolwiek inny tuner hi-fi, jaki słyszałem. Na przykład Radio 5 Live jest znacznie bardziej słuchalne niż cokolwiek innego, co powstało w latach 80. i 90. XX wieku.
Sony zawsze rozwijało tunery FM i po drodze miało kilka bardzo niezwykłych flagowych modeli, poczynając od ST-5950 w 1977 roku, który jako pierwszy pojawił się na rynku w Wielkiej Brytanii z Dolby FM. Linia ES była tradycyjnie linią premium Sony, a siedem serii to topowy model. ST-S730ES poprzedzał S770ES w latach 1988-1990, a ST-S707ES w latach 1992-1995, co skutkowało mylącą różnorodnością wersji. Z wyjątkiem zdalnych możliwości za pośrednictwem połączeń Control S i czujnika podczerwieni, 707 jest prawie identyczny z tym drugim. S730ES to spadek jakości dźwięku w stosunku do modelu 770ES, ale nadal warto go mieć.
Sony ST-S770ES
Radio FM / Tuner FM-AM (1991-92)
Specyfikacje
Typ: tuner mono/stereo
Pasma strojenia: FM, MW
Skala strojenia: cyfrowa
Zakres strojenia FM: 87,5 do 108 MHz
Zakres strojenia MW: od 531 do 1602 kHz
Czułość: 0,9uV (FM), 250uV (MW)
Stosunek sygnału do szumu: 86dB (FM), 54dB (MW)
Zniekształcenia: 0,08% (FM), 0,3% (MW)
Selektywność: 90dB (FM), 65dB (MW)
Wyjście: 400mV (FM)
Wymiary: 430x95x372mm
Waga: 5,8 kg
Wysokiej klasy odtwarzacz CD Sony CDP-X559ES Gold złoty szampan z boczkami! Made in Japan!!!
Sony CDP-X559ES
Stereofoniczny odtwarzacz płyt kompaktowych (1992-94)
Dane techniczne
Format płyty: CD
Przetwornik cyfrowy: CXD2562Q
Mechanizm CD: KSS-272A
Pasmo przenoszenia: 2 Hz do 20 kHz
Zakres dynamiki: 100dB
Stosunek sygnału do szumu: 118 dB
Separacja kanałów: 110 dB
Całkowite zniekształcenie harmoniczne: 0,001%
Wyjście liniowe: 2V
Połączenia cyfrowe: optyczne
Wymiary: 470x125x375mm
Waga: 13kg
Akcesoria: Pilot RM-D891/D991
Rok: 1992
Prawdziwy Hi-End!!! Niesamowita scena muzyczna. To prawdziwa przepaść między CD z serii ES a pozostałymi niskobudżetowymi.
Opinia:
Doskonały odtwarzacz z serii wyróżniającej się użytymi materiałami i nowoczesnymi rozwiązaniami z najwyższej półki.
Napęd pracuje praktycznie bezgłośnie, błyskawicznie wczytując płytę i znajdując wybrane ścieżki. Pratycznie po naciśnięciu dowolnego numeru utworu, on już leci :) Nawet bardzo porysowane płyty odtwarza bezproblemowo, śmiejąc się przy tym z obecnych napędów.
Dźwięk: solidny bas z dobrą kontrolą, który schodzi baaardzo nisko i pięknie wybrzmiewa, góra cokolwiek monotonna, ale kryształowa i doskonale czytelna. I wreszcie środek - czysty, zróżnicowany i pełny. Nie wiem, jak to inżynierowie Sony zrobili, ale nowaszy model XA5ES ma zdecydowanie gorszą średnicę!! W 559ES wszystko jest jak należy. W obecnych czasach, przy tych cenach sprzętu, jest to poprostu niebywała okazja na skosztowanie przedsionka hi-end. Poza tym, niektóre odtwarzacze uznawane za obecny hi-end, nie są tak zbudowane i obdarzone takim dżwiękiem jak Sony. Dobrze, że taki sprzęt jest teraz tak tani! :)
I na koniec wrażenia estetyczne. Kolor szampana i drewniane boki w lakierze fortepianowym to... :))) Przyjemność dla wielu zmysłów.
559Es to model z 1993-5 roku bo długo stały w sklepach ..niezwykle udany i ładnie gra...wysoko oceniany przez niemieckie pisma audio.
Część światowych bestsellerów firmy Sony.
Wygląda również na to, że jednostki xx9 sprzedawały się lepiej, lepiej niż CDP-X555ES czy ostateczny CDP-X505ES...
Za połowę ceny dostaniesz 90% CDP-X779ES. To, czego nie
otrzymałeś, to najlepsze szczegóły: dwurdzeniowy transformator, wyjścia XLR, koncentryczne wyjście cyfrowe lub super mocny zasilacz. Oprócz naprawdę bezkonkurencyjnej oferty otrzymałeś złożony system archiwizacji płyt CD o nazwie „Custom File”, wszelkiego rodzaju tryby programowania… i dużo więcej przycisków z przodu. Reszta jest jednak prawie taka sama jak w przypadku CDP-X779ES: napęd podstawowy „ G ”, taca „ G ”, analogowy LPF GIC , łożysko szafirowe i silnik BSL , obudowa pokryta miedzią i w ogóle – a okazja okazała się bardzo dobra dla na całym świecie wciąż grają tysiące X559ES i 555ESA . Filtr cyfrowy to CXD-2560 ; układ cyfrowo-analogowy to CXD-2562 , a blok laserowy to KSS-272A , ten ostatni jest używany we wszystkich odtwarzaczach z tej serii (X779ES, X559ES, X339ES) i kilku innych. Dostępny jako CDP-X559ES na całym świecie i jako CDP-555ESA w Japonii; X559ES w kolorze czarnym z matowymi kwadratowymi bokami lub w kolorze złotym z błyszczącymi zaokrąglonymi bokami, model 555ESA z zaokrąglonymi bokami, niezależnie od tego, czy odtwarzacz był czarny, czy szampański. 12,5 kg trwałego i niedrogiego, wysokiej klasy produktu.
Sony CDP-X559ES
Ogólnie
znajomości
Wyjście analogowe, stałe (Cinch) 2 V przy 10 kOhm
Wyjście analogowe, zmienne (Cinch) maks. 2 V powyżej 50 kOhm
optyczne wyjście cyfrowe (Toslink), długość fali 660 nm, poziom wyjściowy -18dBm
Wyjście słuchawkowe, podświetlane i sterowane także za pomocą pilota, 28 mW, 32 omów
Dane techniczne
Kolumny podłogowe Sony SS-F7 ES 2x160Watt 4ohm obudowa zamknięta Hi-End!!!
Zapraszam do zakupu Hi-Endowych kolumn kosztujących w latach 92-93 przeszło 1000 DM, produkowanych prawdopodobnie przez Cantona na zlecenie Sony
W oryginale. Kolumny cechowały się między innymi świetną średnicą, solidnością budowy waga 25kg sztuka!!! 50kg komplet!!!
Kilka słów o budowie
Ze względu na rewelacyjną średnicę, głosnik jest to 4 calowy głośnik z membrana z lakierowanej celulozy, kosz z odlewanego plastiku, produkowany przez ITT LPT dla Sony. Głośnik pracuje w komorze zamkniętej o pojemności 1,5 litra
Cała kolumna jest podzielona na 2 części które stanowią pojemności dla 2 głośników niskotonowych z osobna, o pojemności odpowiednio 31,5 i 34l
Oryginalny głośnik wysoko tonowy Seas H560.
Sony SS F7
Ogólnie
Opcja białego lakieru szlifierskiego: 1150 DM
Opcja lakieru fortepianowego o wysokim połysku: 1250 DM
Dane techniczne
Bas: 2x 200 mm
Średnica: 100 mm
Głośnik wysokotonowy: aluminiowa kopułka 25 mm
Wg różnych źródeł wypuszczono jedynie 1000par tych kolumn głownie na rynek niemiecki. Kolumny oparte o znakomite przetworniki są w stanie zawstydzić nie jedną kilkukrotnie droższą konstrukcje !
Kolumny w stanie jak na foto. Grają rewelacyjnie. Polecam. Cały komplet sprawny referencyjna jakość dźwięku Hi-End!!!
Zapraszam do kupna.
Chcesz wrócić do tej oferty później? Możesz dodać ją do listy ulubionych, aby o niej nie zapomnieć lub też oznaczyć jako ignorowaną jeśli nie spełnia ona Twoich oczekiwań za pomocą ikon w prawym górnym rogu ogłoszenia. ⊗
Oferta jest już nieaktualna? Być może zawiera nieprawidłowo oznaczoną lokalizację, błędny numer telefonu czy w inny sposób narusza regulamin? Zgłoś nam ten problem - oferta zostanie sprawdzona w pierwszej kolejności! ⊗