Do samodzielnego dozowania we wszystkich pojazdach z silnikiem disla, z "suchym" filtrem cząstek stałych-DPF.
Jeśli silnik zaczyna Ci się dławić, często zapala się kontrolka ChecEngin, to masz do czynienia z problemem zatykania się filtra cząstek stałych. Towarzyszy temu nadmierne zużycie paliwa.
Dlaczego DPF- filtr cząstek stałych, ulaga zabrudzeniu/zatkaniu? Przyczyną jest za niska temperatura spalin, by zainicjować palenie się sadzy zgromadzonej w filtrze cząstek stałych.
TUNAP 184 to specjalny systemowy dodatek substancji czynnych umożliwiający samoczynne obniżenie temperatury spalania sadzy w filtrze cząstek stałych. Umożliwia on rozpoczęcie procesu samoczynnej regeneracji podczas pokonywania krótszych tras. Stosowanie preparatu TUNAP 184 zapobiega zatykaniu się filtra DPF, bowiem środek ten powoduje palenie się sadzy gromadzonej w filtrze w niższych temperaturach spalin.
W jaki sposób działa MP 184
Produkt dodany do zbiornika paliwa trafia wraz z olejem napędowym do komory spalania, a następnie do filtra DPF.
W komorze spalania produkt miesza się z cząsteczką sadzy, w wyniku czego w filtrze jej temperatura spalania obniża się do 450 stC. Samooczyszczenie, udrażnianie filtra DPF zachodzi zatem zanim rozpocznie się proces automatycznej regeneracji. Wówczas większa część sadzy jest już spalona, co znacznie ułatwia proces regeneracji automatycznej.
Osiągane korzyści:
Jak stosować?
Czego należy unikać:
Nie tego szukasz? Przejrzyj inne oferty z tej kategorii (Motoryzacja › Podzespoły samochodów osobowych › Płyny eksloatacyjne, oleje). Możesz też zawsze przejść na stronę główną lub skorzystać z wyszukiwarki. ⊗
Oferta jest już nieaktualna? Być może zawiera nieprawidłowo oznaczoną lokalizację, błędny numer telefonu czy w inny sposób narusza regulamin? Zgłoś nam ten problem - oferta zostanie sprawdzona w pierwszej kolejności! ⊗